plusnahad@gmail.com تایم کاری : شنبه تا چهارشنبه تهران ، شهریار

جشنواره بزرگ فرهنگی آموزشی «سرانگشتان گره‌گشا» تمدید شد

این جشنواره که با محوریت ارتقا جایگاه مادری و بانوان و با تاکید بر مبانی و ارزش‌های دینی از سال گذشته آغاز شده و به‌عنوان یکی از موفق‌ترین دوره‌های مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان شناخته می‌شود تا 7 مرداد‌ماه 1400 مصادف با عید سعید غدیر خم تمدید شد.

 

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان؛ با توجه به تاکیدات مکرر حضرت آقا بر مسئله خانواده و ضرورتی که نقش حیاتی مادر و خانواده در جامعه دارد، جشنواره ملی «سرانگشتان گره‌گشا» با محوریت آموزش و توانمندسازی بانوان برای کسب شایستگی های مادری همراه با ارائه گواهی معتبر آموزشی و جوایز نفیس شروع به کار کرد.

این جشنواره که با محوریت ارتقاء جایگاه مادری و بانوان در جامعه ایرانی اسلامی و تحکیم بنیان خانواده با تاکید بر مبانی و ارزش های دینی از سال گذشته آغاز شده و به عنوان یکی از موفق ترین دوره های مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان شناخته می شود تا عید سعید غدیر خم تمدید شد.

دوره مهارتی_آموزشی سرانگشتان گره‌گشا که می‌خواهد گامی در تقویت بنیه ی معرفتی  خانواده ها به ویژه مادران بردارد، شامل درس‌های اشتغال بانوان و مسئولیت‌های خانواده، چگونه مادری شایسته باشیم، بانوان آسمانی و نشانی بهشت_درس‌نامه فاطمی می باشد.

شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را با موضوع “آموزش و توانمندسازی بانوان برای کسب شایستگی های مادری” درقالب‌های

تولیدات رسانه ای: عکس، فیلم کوتاه، مستند، پادکست، پوستر نوشته، موسیقی و …

ادبیات و هنر: شعر، رمان، داستان‌کوتاه، دل‌نوشته و …

فضای مجازی: صفحات شبکه های مجازی، برنامه و نرم‌افزارهای کاربردی، تولید محتوای الکترونیک و …

منبع

یونس نعمتی

106 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !